Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022

Παναγιώτης Ιωάννου – Ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του για Δήμαρχος Λυκόβρυσης Πεύκης

Ανακοίνωσε το Σάββατο 8 Οκτωβρίου, την υποψηφιότητά του για Δήμαρχος Λυκόβρυσης Πεύκης ο Παναγιώτης Ιωάννου. Η ανακοίνωσε έγινε ένα χρόνο ακριβώς πριν τις ερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές (θα γίνουν στις 8 Οκτ 2023). Διαβάστε τις απόψεις του στην συνέντευξη που έδωσε στο πόρταλ ΜΑΡΟΥΣΙ Ανεξάρτητο Παρατηρητήριο:


Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

-Ο στόχος σας ποιος είναι κ.Ιωάννου;

-Ένας και μοναδικός. Να κάνουμε ό,τι καλύτερο για τον Δήμο μας. Εγώ, δεν ντρέπομαι να το πως, είμαι ερωτευμένος με τον Δήμο, κοιμάμαι ξυπνάω σκέφτομαι τον Δήμο και ονειρεύομαι να πάρει τις αξίες που πρέπει να έχει. Δυστυχώς αυτή την εποχή δεν είναι καλά ο Δήμος μας, Ειδικά τα τελευταία τρία χρόνια ο Δήμος είναι στη χειρότερη κατάσταση που υπήρξε ποτέ…

-Ποιο είναι το κυριότερο που πρέπει ν αλλάξει;

-Η καθημερινότητα. Η καθημερινότητα είναι το νούμερο ένα. Ο Δήμος πρέπει να είναι δίπλα στους δημότες, να τους στηρίζει σε αυτή την δύσκολη εποχή της οικονομικής και ενεργειακής κρίσης. Από εκεί και πέρα  υπάρχουν και άλλα, όπως το πολεοδομικό, το ΣΒΑΚ (Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας) που ήδη συζητείται, το θέμα της Λεωφόρου Κύμης..πολλά άλλα και βεβαίως η τοπική αγορά…Εγώ θα στηρίξω τους επιχειρηματίες. Μην ξεχνάτε ότι το 2019 εγώ ήμουν που διοργάνωσα την πρώτη μεγάλη συνάντηση επιχειρηματιών, με στόχο μία αμφίδρομη σχέση Δήμου και επιχειρηματικού κόσμου.

-Περιμένετε χρίσμα από κάποιο πολιτικό κόμμα;

-Έχω αποδείξει ότι δεν έχω κανένα κόμμα στο πλάι μου ούτε πίσω ούτε μπροστά μου.

-Καλό αυτό ή κακό;

-Εξαρτάται από ποια πλευρά το βλέπετε. Τα κόμματα βεβαίως είναι ο βασικός πυλώνας της δημοκρατίας. Στο εθνικό επίπεδο βεβαίως. Όμως στην τοπική αυτοδιοίκηση, πρέπει να δούμε πέρα από τα κόμματα, τον καλύτερο που μεριμνά για την πόλη.

-Πάντως ο  απερχόμενος Δήμαρχος, οΤάσος Μαυρίδης θα μπορούσε να δώσει ένα χρίσμα, αλλά δήλωσε ότι το δαχτυλίδι διαδοχής δεν θα το δώσει σε κανέναν

-Για να το δώσει το δαχτυλίδι πρέπει να έχει και ψηφοφόρους μαζί του

-Γιατί δεν έχει;

-Δεν έχει. Αυτό έχει φανεί, είναι καθαρό πλέον και γι αυτό και αποχωρεί

-Μα τι λέτε; Στις τελευταίες εκλογές, την δεύτερη Κυριακή, έφερε πάνω από 55%

-Αυτό ήταν πριν τρία χρόνια. Τώρα δεν έχει ψηφοφόρους

-Όμως εσείς είχατε για ένα διάστημα συνεργαστεί με τον Τάσο Μαυρίδη, και μάλιστα σας έκανε Αντιδήμαρχο. Υπήρξε κάποια κριτική, μέσα στην δική σας παράταξη γι αυτή την συνεργασία;

-Ευχαριστώ για την ερώτηση για να το ξεκαθαρίσουμε. Η απόφαση της παράταξης για συνεργασία, ήταν ομόφωνη. Ο λόγος ήταν ένας και μοναδικός: να δουλέψει ο Δήμος. Ο συνδυασμός που τότε εκλέχθηκε είχε μόνο 14 συμβούλους. Δεν είχε την πλειοψηφία να πάρει αποφάσεις.

-Η ερώτηση έχει και την έννοια αν αποκομίσατε θετικές ή αρνητικές εντυπώσεις από αυτή την συνεργασία

-Θετικές εντυπώσεις, γιατί δουλέψαμε, παρήχθη ουσιαστικό έργο. Κάποιοι βέβαια λένε γιατί πήγες με τον Τάσο τον Μαυρίδη…λογικό το ερώτημα…όμως απέδειξα ότι η κίνηση αυτή έκανε καλό στον Δήμο

-Αυτό βέβαια με τον καινούργιο νόμο δεν μπορεί να γίνει τώρα, δεν έχουν νόημα οι συνεργασίες

-Σωστά, τώρα όποιος βγει Δήμαρχος έχει 65%

-Έχει πλειοψηφία, αλλά θα πρέπει να επιθυμεί και τη συναίνεση

-Έχω αποδείξει ότι επιθυμώ να υπάρχει συναίνεση

-Εσείς πώς προσδιορίζετε πολιτικά τον εαυτό σας; Δεξιό, Κεντρώο, Αριστερό;

-Εγώ ξεκίνησα από την Αριστερά. Μέχρι το 1989. Όμως σήμερα και όσον αφορά στην τοπική αυτοδιοίκηση δεν υπάρχουν κόμματα ή τουλάχιστον δεν είναι σωστό να υπάρχουν. Εμένα δεν με ενδιαφέρει τι πιστεύεις, ποιο κόμμα στις εθνικές εκλογές ψηφίζεις. Εμένα με ενδιαφέρει να έρθεις να δουλέψουμε όλοι μαζί και να κάνουμε  καλύτερο τον Δήμο.

-Τι ποσοστό ελπίζετε να πιάσετε τώρα; Στις προηγούμενες εκλογές φέρατε νομίζω κοντά στο 6%...

-Αυτό ήταν τότε …τώρα εκείνο το ποσοστό δεν λέει τίποτα. Η δυνατότητα που μου έδωσε η Αντιδημαρχία, ήταν πάρα πολύ μεγάλη…έδειξα ποιος είμαι και θα κριθώ γι αυτό. Αυτό που βλέπω από τον κόσμο τώρα, είναι αγάπη. Πρώτη φορά συναντώ να με αγκαλιάζουν στον δρόμο, να μου λένε Παναγιώτη προχώρησε…δεν το έχω ξαναζήσει αυτό το φαινόμενο…και αυτό μου δίνει όρεξη να δουλέψω

-Ακούστηκε ότι θα βάλει υποψηφιότητα και η Μαρίνα Πατούλη. Σας ανησυχεί αυτή η υποψηφιότητα;

-Όχι. Καλοδεχούμενη η κυρία Πατούλη. Οι άνθρωποι που θέλουνε να προσφέρουν στον Δήμο είναι καλοδεχούμενοι. Αυτοί βεβαίως που έχουν κίνητρο το καλό του Δήμου. Ο κόσμος πάντως θα κρίνει και θα αποφασίσει. Δεν μπορώ εγώ να κρίνω την κυρία Πατούλη. Εγώ μπορεί να πάω και στις ομιλίες της κυρίας Πατούλη… Αν πει κάτι καλό; Γιατί να μην το στηρίξω;

-Θα την χειροκροτήσετε αν πει κάτι καλό;

-Βεβαίως! Και θα το βάλω και στο πρόγραμμά μου. Εγώ τώρα κάνω μια πρόταση σε όλους όσοι κατέβουν υποψήφιοι Δήμαρχοι στην Λυκόβρυση Πεύκη…Να πάμε όλοι μαζί να πιούμε ένα κρασάκι…Γιατί να μην βρεθούμε όλοι μαζί σε ένα τραπέζι; Εγώ και την περασμένη φορά είχα κάνει την πρόταση να πάμε όλοι οι υποψήφιοι σε μια ταβέρνα να φάμε. Να φάμε, τίποτε άλλο. Δεν ήρθε κανείς. Λοιπόν για ποια συναίνεση μιλάμε, για ποια ενότητα; Εδώ δεν υπάρχει ενότητα να πιούμε μια μπύρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου