Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2023

Αναστασία Χρόνη – Η νεαρή δικηγόρος και υποψήφια δημοτική σύμβουλος μας μιλά για τον παππού της Γιάννη Γκιωνάκη

Η Αναστασία, κατεβαίνει με τον συνδυασμό ΕΝΩΜΕΝΟΙ, της Μαρίνας Πατούλη. Η φωτογραφία στο πατρικό σπίτι της, εκεί όπου έζησε τα παιδικά της χρόνια με τον παππού της, τον αξέχαστο ηθοποιό Γιάννη Γκιωνάκη. Πίσω της ένα μεγάλο πορτραίτο του πατέρα της, του Πολιτικού Μηχανικού Κωνσταντίνου Χρόνη. Μητέρα της είναι η σχεδιάστρια μόδας, Ρενάτα Γκιωνάκη.


Την επισκεφτήκαμε χθες, και μας οδήγησε στο γραφείο του Γιάννη Γκιωνάκη, το οποίο διατηρεί όπως ήταν, όταν εκείνος ζούσε. Μας έδειξε φωτογραφίες και ντοκουμέντα από την ζωή του μεγάλου μας κωμικού του ελληνικού Θεάτρου και Κινηματογράφου. Υπάρχει εκεί, σπάνιο υλικό πολύτιμο που πρέπει να αξιοποιηθεί από τον Δήμο Λυκόβρυσης Πεύκης.

Στη φωτο, ο Γιάννης Γκιωνάκης με τη σύζυγό του Ζέτα Μονεμβασιώτη.

Φωτο : Ο Γιάννης Γκιωνάκης σε νεαρή ηλικία

Δείτε με κλικ ΕΔΩ άλλες σπάνιες φωτογραφίες του ηθοποιού που υπάρχουν στο Αρχείο της Αναστασίας 

Η Αναστασία Χρόνη μιλά για τον παππού της Γιάνη Γκιωνάκη: 

«Με την μητέρα μου και την αδελφή μου, μέναμε μαζί με τον παππού μου. Είχε σταματήσει το θέατρο όταν εγώ τον θυμάμαι, με πήγαινε όμως συχνά να δούμε θέατρο. Ήταν συνέχεια με την πλάκα και τον χαβαλέ. Αυτό ήταν που κυρίως τον χαρακτήριζε : το χιούμορ. Όταν πέθανε, εγώ πήγαινα Γυμνάσιο, θυμάμαι έντονα την περιπέτεια της υγείας του, είχε ταλαιπωρηθεί πολύ...
»


Φωτο : Η Αναστασία Χρόνη μαθήτρια Δημοτικού, δίνει φιλί στον αγαπημένο παππού της

Αναστασία Χρόνη : «Ο παππούς μου, ήταν πολύ τρυφερός, και πάντα δίπλα μου, ήθελε να με βλέπει να γίνομαι καλύτερη. Θυμάμαι χαρακτηριστικά, πως όταν ήμουν μικρή, επειδή είχα ένα μικρό πρόβλημα στην ομιλία, μου έκανε μαθήματα ορθοφωνίας. Με έβαζε να λέω γλωσσοδέτες για να λυθεί η γλώσσα μου. Τον αγαπούσα και τον αγαπάω πολύ. Μου λείπει»

Η Αναστασία Χρόνη, μας δίνει το βιογραφικό της:

Γεννήθηκα το 1987 στην Πεύκη. Γονείς μου, ο Κωνσταντίνος Χρόνης με καταγωγή από την Αρκαδία, και η μητέρα μου Ρενάτα Γκιωνάκη κόρη του αείμνηστου ηθοποιού Γιάννη Γκιωνάκη.

Είμαι μητέρα ενός αγοριού, του Κωνσταντίνου ο οποίος είναι το στήριγμα και η ελπίδα μου σε ότι και αν κάνω. Αγαπώ την οικογένειά μου και στηρίζω τον θεσμό της οικογένειάς καθώς υπήρξε η κοιτίδα της παιδείας και της προσωπικότητας που ανέπτυξα, παράλληλα με τις πολυετείς σπουδές μου.

Από το 2009 είμαι απόφοιτος της Νομικής Σχολής, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 2010 ολοκλήρωσα τις μεταπτυχιακές σπουδές μου στο Πανεπιστήμιο Queen Mary του Λονδίνου με αντικείμενο “Δίκαιο και Οικονομικά”.

Από το 2012 εργάζομαι σαν ελεύθερος επαγγελματίας διατηρώντας δικό μου δικηγορικό γραφείο στα βόρεια προάστεια.

• Είμαι ιδρυτικό μέλος την Ένωσης Ελλήνων Νομικών «e-Θεμις»,

• Εθελόντρια του Ερυθρού Σταυρού,

• Γενική γραμματέας της UNESCO Βόρειων προαστίων,

• π.Υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της Πανελλαδικής Οργάνωσης Γυναικών «Παναθηναϊκή», (Παραρτηματος Αμαρουσιου-Πεύκης) και

• π. γενική γραμματέας της Παναρκαδικης Ομοσπονδίας Ελλάδος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου