Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2023

Υπέροχες οι στιγμές του προεκλογικού αγώνα στην Λυκόβρυση Πεύκη ! (Φωτο)

Γράφει ο Μανώλης Νταλούκας
Αγαπώ τα φιλμ του Χόλυγουντ, τις γελοιογραφίες των εφημερίδων, τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο. Περισσότερο όμως, ακόμα και από αυτά, λατρεύω τον προεκλογικό αγώνα στην Λυκόβρυση Πεύκη. Κοιμάμαι στο Μαρούσι και ξυπνάω στην Πεύκη. Κάθε βράδυ, στον ύπνο μου βλέπω : Να παίρνω τηλέφωνο τον Παναγιώτη Ιωάννου που κοιμάται στην Κηφισιά, να χορεύω ροκ εν ρολ με την Μαρίνα Πατούλη, να είμαι παιδί και να πηγαίνω Κατηχητικό με τον Νικηφόρο Κωνσταντίνου, να διαβάζω τον Μαρξ με τον Άρη Κυριακίδη, να πίνω μπύρες με τον Μάριο Ψυχάλη, να είμαι κολλητός φίλος του Βασίλη Καρδάση, να χειροκροτώ τον Γρηγόρη Λέων.


Αλλά, και τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους, και αυτούς τους βλέπω στον ύπνο μου, έναν έναν. Τους σφίγγω το χέρι, στους 29, λέω ένα «μπράβο !», και στους άλλους, «ορεβουάρ».

Πιτσιρικάς, φωτογράφιζα ποδοσφαιρικούς αγώνες. Τώρα, τρελαίνομαι να φωτογραφίζω αγώνες προεκλογικούς. Έχω μια υπέροχη συλλογή φωτογραφιών υποψηφίων Δημάρχων αλλά και υποψηφίων συμβούλων. Και να μερικές, από αυτές:





 


















1 σχόλιο: