Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2024

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ από την Πρόεδρο της Φιλοζωικής

Η Πρόεδρος της Φιλοζωικής Ένωσης Λυκόβρυσης Πεύκης
(Φ.Ε.ΛΥ.ΠΕ) Δέσποινα Αναστασιάδου, έκανε μια σοβαρή καταγγελία για την δημοτική αρχή Δημαρχίας Ψυχάλη. Συγκεκριμένα, η κυρία Αναστασιάδου, έγραψε στην σελίδα του Polis2023 στο facebook :


Δέσποινα Αναστασιάδου :«Γνωρίζουν οι δημότες ότι από την 1η Γενάρη 2024 που ανέλαβε η νέα δημοτική αρχή, δεν έχει δοθεί ούτε ένα γραμμάριο τροφής για τα αδέσποτα και τα ζώα σιτίζονται αποκλειστικά από εθελοντές φιλόζωους; Ότι εδώ και καιρό δεν γίνονται στειρώσεις αδέσποτων ζώων; Ότι για να οδηγηθεί ένα ζώο στο κτηνιατρείο που έχει σύμβαση με το δήμο, πρέπει να είναι ετοιμοθάνατο, με αποτέλεσμα να τα πηγαίνουν οι φιλόζωοι δημότες σε ιδιώτες κτηνιάτρους και να πληρώνουν από την τσέπη τους τη νοσηλεία; Αυτά είχε υποσχεθεί ο φέρελπις νέος δήμαρχος προεκλογικά;»

Στην καταγγελία απάντησε ο σύμβουλος του Δημάρχου, Γιώργος Στιβαχτής, γράφοντας ανορθόγραφα :

Γιώργος Στιβαχτής : «συγνώμη αλλά αυτά που αναφέρεται είναι αναληθές. Μόνο εγώ έχω δώσει μετά από επικοινωνία με τον αντιδήμαρχο 30 κιλά τροφής σε εθελοντές. Σίγουρα δεν είμαι ο μόνος»

Στον κύριο Στιβαχτή, απάντησε η κυρία Αναστασιάδου :

Δέσποινα Αναστασιάδου : «Δεν λέω τίποτε αναληθές. Η συνεχής επικοινωνία μου με τον κ. Καρανάσο αλλά και με τις υπηρεσίες του Δήμου το αποδεικνύει. Η παρουσία μου στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο και η καταγγελία μου για όσα συμβαίνουν στο δήμο σχετικά με τα αδέσποτα το αποδεικνύει. Οι απαντήσεις που παίρνω από τον ίδιο τον κ, Καρανάσο είναι οι ίδιες και στερεότυπες "Θα σας ενημερώσουμε όταν θα έχουμε τροφές". Ας με διαψεύσει ο ίδιος αν έχει αντίρρηση. Να προσέχετε τι λέτε και σε ποιόν τα λέτε όταν προσπαθείτε να στρογγυλέψετε τις γωνίες. Αυτά που γράφω δεν διαψεύδονται»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου