Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2022

Παναγιώτης Ιωάννου : «Ξέρω άτομα της παράταξης του Τάσου Μαυρίδη, που μου δήλωσαν πως θα είναι στον συνδυασμό της Μαρίνας Πατούλη!»

Ο υποψήφιος Δήμαρχος Λυκόβρυσης-Πεύκης, Παναγιώτης Ιωάννου, μιλώντας αποκλειστικά στο Polis 2023, διαψεύδει τις φήμες ότι θα συνεργαστεί με την Μαρίνα Πατούλη, αναφέρει όμως, ότι, γνωρίζει άτομα που θα είναι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι στον συνδυασμό της, προερχόμενοι από την παράταξη του Τάσου Μαυρίδη
Ακολουθούν οι δηλώσεις


-Κύριε Ιωάννου ακούγεται ότι προσχωρήσατε στον συνδυασμό της Μαρίνας Πατούλη

-Πρώτα πρώτα να ξεκαθαρίσουμε ότι η κυρία Πατούλη δεν έχει κάνει επίσημη δήλωση πως κατεβαίνει υποψήφια. Τώρα, για αυτό που ρωτήσατε, πράγματι κυκλοφόρησε μια τέτοια φήμη ότι εγώ προσχώρησα στον συνδυασμό της. Όμως δεν είναι αλήθεια. Αντίθετα, εγώ θα σας πω ότι ακούω για κάποιους άλλους ότι πάνε μαζί της, από συνδυασμό άλλης παράταξης…

-Α, ώστε έχετε ακούσει…

-Βέβαια. Και μου το έχουνε βεβαιώσει και οι ίδιοι. Αυτή είναι η αλήθεια

-Άρα για να σας έχουν πει αυτό κάποιοι είναι σίγουρο ότι η Μαρίνα κατεβαίνει

-Επίσημη ανακοίνωση δεν υπάρχει. Ξέρω όμως άτομα της παράταξης του κυρίου Μαυρίδη, τα οποία μου δήλωσαν πως θα πάνε με την κυρία Πατούλη

-Εσείς όμως δεν έχετε τέτοιο σκοπό; Δεν θέλετε κάτι τέτοιο;

-Εγώ, πέρα από τη σχέση που έχω με την κυρία Πατούλη, ως συνάδελφος αυτοδιοικητικός, τίποτε άλλο. Με την Μαρίνα δεν έχω μιλήσει, ούτε μου έχει κάνει πρόταση, ούτε εγώ της έχω κάνει κάποια πρόταση

-Τότε πώς βγήκε αυτή η φήμη;

-Και εμένα με προβληματίζει. Με παίρνουν πολλοί τηλέφωνο και με ρωτάνε αν έχω πάει στον συνδυασμό της Μαρίνας. Το ξεκαθαρίζω ότι δεν πάω

-Ποιος λοιπόν διακινεί αυτά τα fake news;

-Τα διακινεί μια συγκεκριμένη παράταξη. Τον τίτλο που θα βάζαμε σε αυτή την παράταξη είναι «παράταξη-παιδική χαρά». Είναι παιδάκια, που δεν ξέρουν τι σημαίνει Δήμος, δεν ξέρουν τα προβλήματα του Δήμου, και προσπαθούνε με τέτοια κολπάκια να μειώσουν τους αντιπάλους τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου