Τετάρτη 17 Ιουλίου 2024

Καλαμπαλίκης : «Εγώ δεν έχω δείρει τη δικιά μου γυναίκα, θα δείρω ξένη;»

Μιλώντας χθες
, στο Δημοτικό Συμβούλιο για το επεισόδιο στην οδό Υακίνθων, ο Αντιδήμαρχος Λυκόβρυσης Πεύκης Γιάννης Καλαμπαλίκης ισχυρίστηκε : «Λένε ότι τους απείλησα. Δεν απείλησα κανέναν. Με απείλησαν όχι μόνο εμένα αλλά και τον κύριο Μαριδάκη...Τραμπουκισμό μου κάνανε και δεν έκανα. Μάλιστα κάποιος κύριος με εκβίασε ότι του έδειρα τη γυναίκα. Εγώ δεν έχω δείρει τη δικιά μου τη γυναίκα, όχι να δείρω ξένη». Η τελευταία του φράση, προκάλεσε τις έντονες διαμαρτυρίες του μαιευτήρα-γυναικολόγου Γιάννη Ιωαννίδη (από την παράταξη του Γρηγόρη Λέων), και ακολούθησε ο φορτισμένος διάλογος :



Ιωαννίδης : Θέλω να τοποθετηθώ κύριε Πρόεδρε

Μπακάλης : Δεν έχετε το δικαίωμα δευτερολογίας

Ιωαννίδης : Δεν είναι δευτερολογία. Είναι προσβλητικά αυτά που ακούγονται… Είμαι επαγγελματίας Υγείας , ασχολούμαι με τις γυναίκες όλη μου τη ζωή, δεν μπορεί να λέει αυτά που λέει. Είναι ανεπίτρεπτες φράσεις αυτές. Έχετε το δικαίωμα να χτυπάτε τη γυναίκα σας κύριε Καλαμπαλίκη; Σας παρακαλώ πάρα πολύ… Ανακαλέστε . Ανακαλέστε αμέσως, είναι προσβλητικό προς όλο το γυναικείο προσωπικό αυτό που είπατε

Καλαμπαλίκης : Δεν ανακαλώ. Δεν απείλησα καμία γυναίκα. Με απειλήσανε, χειροδικήσανε επάνω μου και δεν μίλησα

Ιωαννίδης : Να ανακαλέσετε

Μπακάλης : Διακόπτω τη συνεδρίαση

Ιωαννίδης : Θα μας πει ο Καλαμπαλίκης ότι δεν έχει δείρει τη γυναίκα του; Να του πούμε μπράβο; Να ανακαλέσει !

Η συνεδρίαση διακόπηκε για λίγα λεπτά, και μετά, ο Πρόεδρος επανήλθε στο θέμα ζητώντας από τον Αντιδήμαρχο να ανακαλέσει:

Μπακάλης : Κύριε Καλαμπαλίκη, μία φράση σας ήταν λίγο τραβηγμένη και θα σας παρακαλέσω να ανακαλέσετε και να διαγραφεί από τα πρακτικά

Καλαμπαλίκης : Κύριε Πρόεδρε παρεξηγήθηκαν τα λόγια μου. Δέχομαι ότι ίσως ο τρόπος έκφρασής μου δεν ήταν σωστός. Είμαι παντρεμένος 35 χρόνια. Έχω μία κόρη και μία σύζυγο που τις έχω όπως τον βασιλικό στη γλάστρα. Η μάνα μου πριν γνωρίσει τη γυναίκα μου μου έλεγε « τη γυναίκα σου θα την προσέχεις σαν τα μάτια σου». Το ίδιο λέω και στα αγόρια μου σήμερα. Λοιπόν, μακάρι όλοι όσοι είναι εδώ μέσα, να προσέχουν τις γυναίκες όπως προσέχω εγώ τις δικιές μου και τις ξένες. Τίποτε άλλο δεν έχω να πω…

Μπακάλης : Να ανακαλέσετε τη φράση

Καλαμπαλίκης : Ανακαλώ !

Μπακάλης : Ανακαλείται λοιπόν η φράση του κυρίου Καλαμπαλίκη ότι δεν έδειρε τη γυναίκα του και δεν θα δείρει ξένη…

Καλαμπαλίκης : Βεβαίως κύριε Πρόεδρε, τη γυναίκα μου την αγαπώ. Και όποιος δεν αγαπάει τις γυναίκες δεν αγαπάει τον εαυτό του. Ξύλινος δεν είμαι. Είμαι αυθεντικός και ορεινός και αυτός θα μείνω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου