Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2023

Ελένη Μπούκη – Μια υποψήφια δημοτική σύμβουλος που αξίζει την ψήφο σας !

Ο Δήμος Λυκόβρυσης Πεύκης
, έχει ανάγκη από νέα πρόσωπα, με γνώσεις, ικανότητες, και φρέσκες ιδέες. Ένα από αυτά, αν εμπιστεύεστε τη γνώμη μας, είναι η νεαρή οικονομολόγος, Ελένη Μπούκη. Κατεβαίνει υποψήφια με τον συνδυασμό ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ ΠΕΥΚΗ ΜΑΖΙ, του Γρηγόρη Λέων.



Φωτο : Όλες οι φωτογραφίες, στον κήπο του Δημοτικού Θεάτρου. Εδώ, με την θεία της, Αγγελική. 

Η Ελένη Μπούκη γράφει:

«Ζω στην Πεύκη και είμαι οικονομολόγος, απόφοιτη του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ). Σε ό,τι αφορά το επαγγελματικό μου προφίλ, εργάζομαι από το 2007 την εποχή που ήμουν πρωτοετής φοιτήτρια οικονομικών σε διάφορες εργασίες, προκειμένου να είμαι οικονομικά ανεξάρτητη.

Από το 2012 όπου αποφοίτησα εργάζομαι σε μεγάλες πολυεθνικές χρηματοοικονομικές εταιρίες ενώ τα τελευταία 3 χρόνια εργάζομαι σε συστημική Τράπεζα, στον τομέα του επιχειρησιακού σχεδιασμού και πλάνου.

Αποφάσισα να ασχοληθώ με την τοπική αυτοδιοίκηση γιατί αγαπώ την πόλη στην οποία ζω εγώ και η οικογένειά μου, και πιστεύω ότι με τις δυνάμεις μου και συνοδοιπόρο τον Γρηγόρη Λέων, μπορώ να συμβάλλω στην εξέλιξη και πρόοδό της.

Γιατί θεωρώ ότι τίποτα δε μας χαρίζεται.

Βρίσκομαι σε πολύ απαιτητικά εργασιακά περιβάλλοντα για πάνω από 10 χρόνια και έμαθα ότι η επιτυχία έρχεται μέσα από προσπάθεια και σκληρή δουλειά.

Δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός, η ενασχόλησή μου με την τοπική αυτοδιοίκηση είναι πλήρους απασχόλησης, αλλά όχι καριέρα. Είναι απόφαση προσφοράς και ως τέτοια επιθυμώ να την υπηρετήσω.

Η τοπική αυτοδιοίκηση έχει ανάγκη από νέους ανθρώπους με βιογραφικό που με πάθος και ήθος, φρέσκες ιδέες και προτάσεις μπορούν και θέλουν να προσφέρουν στην Πόλη που ζουν, μέσα από τη δύναμη της λογικής.

Ζητώ τη στήριξη σας, ώστε να δημιουργήσουμε όλοι ΜΑΖΙ μια νέα σύγχρονη πόλη ευρωπαϊκών προδιαγραφών!»











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου