Πέμπτη 11 Ιουλίου 2024

Γιάννης Καλαμπαλίκης : Δεν παραιτούμαι !

Σήμερα κυκλοφόρησε η «είδηση»
πως παραιτήθηκε ο Αντιδήμαρχος Γιάννης Καλαμπαλίκης (στη φωτο με τον Δήμαρχο), ύστερα από το επεισόδιο με τους κατοίκους στην οδό Υακίνθων στη Λυκόβρυση. Όμως σε επικοινωνία που είχαμε μαζί του, διέψευσε κάτι τέτοιο, ενώ έδωσε την δική του άποψη για τα γεγονότα...


Γιάννης Καλαμπαλίκης :

«Δεν ισχύει ότι παραιτήθηκα. Παραμένω στη θέση μου να κάνω το καθήκον μου. Στην οδό Υακίνθων, εκείνο που ήθελα ήταν να εφαρμόσω το σωστό και το νόμιμο. Δυστυχώς, κάποιοι από τους κατοίκους εκεί, με αντιμετώπισαν με σπρωξιές και λοιδορίες. Έβρισαν ακόμη και τον Δήμαρχο. Θα συνεχίσω το έργο μου. Για μένα λένε πολλά, πως είμαι τραμπούκος, ακροδεξιός και άλλα τέτοια. Τίποτα από αυτά. Ορεσίβιος είμαι, τα λέω στα ίσια και κάνω αυτό που πιστεύω σωστό»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου