• Απώλεια ορατότητας
Όταν οι σύμβουλοι δεν έχουν ενεργή παρουσία στα social media, η φωνή της παράταξης «χάνεται» στο δημόσιο διάλογο.
Ο αντίπαλος προβάλλει μονομερώς το έργο του, χωρίς ισχυρή αντίρροπη αφήγηση.
• Εντύπωση αδράνειας
Η σιωπή μπορεί να εκληφθεί από τους δημότες ως έλλειψη ενδιαφέροντος ή διάθεσης για αντιπαράθεση.
• Η εικόνα της παράταξης αποδυναμώνεται, αφού φαίνεται «παθητική».
• Εσωτερικά ρήγματα
Αν μόνο λίγα στελέχη «τραβούν το κουπί», δημιουργείται αίσθηση άνισης κατανομής ευθυνών.
Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε εσωτερική δυσαρέσκεια ή αποσυσπείρωση.
• Δυσκολία στην πολιτική πειθώ
Χωρίς συνεχή παρουσία και επιχειρήματα, η αντιπολίτευση δεν καταφέρνει να πείσει το κοινό ότι έχει εναλλακτικές προτάσεις.
Η απουσία δημοσιότητας ισοδυναμεί με απώλεια δυναμικής.
• Αδυναμία κινητοποίησης υποστηρικτών
Οι πολίτες που τους ακολουθούν στα social και ταυτίζονται με την παράταξη, δεν έχουν υλικό να αναπαράγουν/μοιραστούν.
Έτσι μειώνεται το «κύμα» επικοινωνίας που θα μπορούσε να ενισχύσει τη συλλογική παρουσία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου